úvodní stránka

Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz

Na naše klienty mluvíme česky
Ptáme se

Na naše klienty mluvíme česky

Českou pojišťovnu vnímá veřejnost jako instituci s tradicí. Věděli jste však, že je i takto tradiční společnost inovačním lídrem? Krajská ředitelka České pojišťovny pro Prahu II Šárka Dolanská nám prozradila, co mají Česká pojišťovna a Ocenění Českých Podnikatelek společného.

Proč jste se rozhodli stát se partnerem projektu Ocenění Českých Podnikatelek?

Spojení České pojišťovny a Ocenění Českých Podnikatelek už samo o sobě napovídá, že se jedná o výjimečnou souhru a soulad.

Jsem velmi potěšená, že právě naše pojišťovna může společně s českými podnikatelkami sdílet nápady, řešení různých pracovních i životních situací a v neposlední řadě, že můžeme ocenit ty nejzajímavější nápady zrealizované v praxi. Není náhoda, že Česká pojišťovna, která patří k inovačním lídrům na našem trhu, bude v rámci tohoto projektu zaštiťovat Ocenění za nejlepší inovaci za rok 2016.

Jak můžete českým podnikatelkám pomoci?

Prostřednictvím našeho poradenství pomáháme podnikatelkám už při prvotní orientaci. Umíme poradit, co vlastně všechno ke svému podnikání potřebují a co by mělo být předmětem zájmu k pojištění. V České pojišťovně mluvíme na naše klienty česky, jinými slovy srozumitelně. Nezahlcujeme je „pojišťováckou hantýrkou“, ale vysvětlujeme smysl a užitek pojištění, k čemu dané pojištění slouží a proč je dobré ho mít. Vyzdvihujeme také fakt, že ten, na kom to všechno stojí a padá, je sama podnikatelka. Ženy podnikatelky mají většinou velmi dobře promyšlené procesy, spočítaná čísla, starají se o své zaměstnance a kolegy, zajišťují příjemné prostředí firmy, podporují celou řadu charitativních projektů, ale nemyslí na sebe! A s tím také často souvisí to, že i u podnikatelek a pracovně hodně aktivních žen registrujeme zvyšující se věk u prvorodiček. Tedy, že i zralé ženy (nejen podnikatelky) mají velmi malé děti. A my jim prostřednictvím pojištění můžeme pomoci se o děti dobře postarat. Například v takové situaci, jako jsou závažná onemocnění, dokážeme ženě zajistit dobrou životní úroveň a kvalitní léčbu a péči.

Máte i speciální produkty pro ženy?

Ano, je to vlastně součást řešení, které zmiňuji v předchozí odpovědi. V naší široké produktové nabídce máme i speciální produkt pro ženy – Lady Plus. Jedná se o podporu prevence a pojištění nejčastějších karcinomů u žen. Když žena onemocní rakovinou, je důležité, aby se během léčby mohla plně soustředit na své uzdravení a nemusela řešit pokles svých příjmů, které s nemocí souvisí. To znamená, aby si nemusela dělat starosti s každodenními náklady spojenými s provozem domácnosti, péčí o děti, aby nemusela řešit, kolik bude léčba a následná rekonvalescence stát. Proto je tu pojištění, které v takových situacích zajistí finanční prostředky k úhradě nákladů na léčbu, na rekonvalescenci či na kosmetické zákroky. Pojištění pomůže ke zvýšení kvality života a kompenzuje pokles příjmu související se závažným onemocněním.

Čekáte, že vám přinesou nové profesní pohledy i samotné podnikatelské příběhy v projektu?

To už se samozřejmě děje. Spolupracuji s OCP již delší dobu a všechny ženy i muži, s kterými se v rámci akcí a rozhovorů setkávám, jsou inspirativní. Ať už svým příběhy, svými příspěvky v prezentacích, předvedením svojí firmy a toho, co dokázali nebo i jen sdílením podobných starostí toho našeho „normálního“ života. Mám i díky OCP pár velmi dobrých přátel, s kterými bych se možná ani jinak nepoznala.

Vnímáte růst podílu firem vlastněných ženami?

Řekla bych, že se situace postupně zlepšuje. A to je dobře. Ženy přinášejí do oblasti byznysu řadu pozitivních věcí, vnášejí do něj jiné pohledy na řešení různých situací. A jsem přesvědčená o tom, že ženské podnikatelky mají tu moc kultivovat doposud převážně mužské podnikatelské prostředí

Liší se nějak struktura zájmu o různé druhy vašich služeb mezi muži a ženami?

Rozdíly se postupně stírají. Například už dávno neplatí, že životní pojištění uzavírá pouze hlava rodiny, tedy muž, který zpravidla vydělává více. Tento přístup se pomalu ale jistě stává přežitkem. Životní pojištění je i pro zaměstnanou matkou vhodným řešením pro ty momenty, kdy v jejím životě dojde k výpadku příjmu. Pokud je matka samoživitelka, pak je otázka vhodného pojištění o to důležitější, jak jsem už psala výše.

Ocenění českých podnikatelek

Archiv zpravodajů

© code&design VosK Praha 2013