úvodní stránka

Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz

Všichni potřebujeme příklady, které táhnou.
Podporujeme podnikatelky

Všichni potřebujeme příklady, které táhnou.

Ogilvy Public Relations Praha je součástí mezinárodní komunikační sítě Ogilvy Public Relations Worldwide. Poskytuje komplexní služby v oblasti public relations. Portfolio klientů tvoří jak mezinárodní firmy, tak české společnosti. Kromě komerčních aktivit pomáháme neziskovým projektům, například Kontu BARIÉRY. Jsou držiteli evropské oborové ceny SABRE Awards, European Excellence Awards a řady Českých Cen PR. Renomovaný Holmes Report vyhlásil Ogilvy Public Relations „Agenturou roku“ v regionu střední a východní Evropy. Ogilvy Public Relations je členem APRA (Asociace public relations agentur) a držitelem Certifikátu Consultancy Management Standard CMS udělovaný Det Norske Veritas. Partnerem OCP je už třetím rokem. Proč se do projektu zapojili vysvětlila Dita Stejskalová, Managing Partner Ogilvy Public Relation Prague.

Proč jste se rozhodli podporovat projekt zaměřující se na oceňování žen-podnikatelek?

Příklady, které táhnou, všichni potřebujeme. Obzvlášť v dnešní době. Všechny ženy, které se pustily do podnikání, mají svoji vizi, zaměstnávají lidi a vzaly na sebe velkou odpovědnost, si zaslouží ocenění. OCP vyhledává tyto ženy, které úspěšně podnikají řadu let, po celé republice, a to je moc dobře.

Již několik let spolupracujete s projektem OCP. Jak vnímáte tento projekt a v čem vám přijde výjimečný?

Vím, kolik práce si organizátorky každoročně dávají jednak s vyhledáváním a oslovováním podnikatelek, ale také s tím, aby s každou z nich osobně hovořily, poznaly její příběh. Někdy stráví dost času přemlouváním příliš skromných žen k účasti, protože má smysl, aby se se svým úspěchem pochlubily a staly se inspirací pro ostatní. Každoročně mě fascinuje, z jak rozmanitých a ryze chlapských oborů se rekrutují podnikatelské příběhy žen. To je zážitek, u kterého mě baví být.

Na vaší straně vznikl nápad pořádat pro vítězky mediální trénink. Proč?

Jsme komunikační firma a velmi dobře si uvědomujeme, jak je důležité umět přesvědčivě vystupovat na veřejnosti. Proto nám připadalo úplně přirozené otevřít vítězkám OCP kousek naší kuchyně a umožnit jim během jednodenního semináře poznat základy práce médií a vyzkoušet si rozhovor v televizním studiu.

Dita do Ogilvy Public Relations nastoupila v roce 1994, kdy se podílela na jejím založení v České republice. Přednáší na školeních a seminářích a aktivně se od počátku účastní mentoringového projektu Odyssey pro ženy- manažerky. Patří ke spoluzakladatelům The Prague Leadership Institute. Je členkou správní rady Nadace BONA. Do ledna 2007 byla předsedkyní Výkonné rady APRA (Asociace public relations agentur). Je spoluautorkou knih „Strategie firemní komunikace“ (Management Press, 2000, 2008) a „Marketing zdravotnických zařízení“ (Professional Publishing, 2005). Vystudovala VŠE Praha, Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní obchod, politiku a diplomacii.

Ocenění českých podnikatelek

Archiv zpravodajů

© code&design VosK Praha 2013