Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz
Kde hledáte inspiraci pro Vaše modely?
Inspirace přichází sama. Většinou mě ovlivní mé okolí, situace, které zrovna prožívám, nějaký zajímavý materiál, který najdu nebo třeba jen nálada, kterou zrovna mám. Tohle vše je ale jen začátek. Jakmile přijde „múza“, začíná dlouhá cesta k finálnímu návrhu, ze kterého se zrodí model, který u mě najdete. Mnohokrát se stane, že některé návrhy jdou tzv. do šuplíku a vrátím se k nim třeba po několika měsících či letech.
Podléháte módním trendům?
Myslím, že je potřeba módní trendy minimálně sledovat. Zda jim podléhám či nikoli, to bych asi nechala spíš na svých zákaznicích. Ale osobně si myslím, že mě určitě ovlivňují, ale striktně se jimi neřídím. Všichni návrháři by měli mít povědomí o tom, co se na světové módní scéně zrovna odehrává a jaké trendy k nám přijdou a umět s tím pracovat.
Oblékáte se výhradně do svých modelů? Které značky preferujete a oblékáte se také do konfekce?
Ve svém šatníku mám několik svých kousků, ale jelikož mám 4 měsíční holčičku, tak musí jít business móda stranou. Volím teď tedy pohodlné sportovní oblečení. Ale i dříve jsem své modely kombinovala s konfekcí. Jistě znáte přísloví „Kovářova kobyla chodí bosa“ a bohužel i já se v něm častokrát najdu ;).
Jaké jsou podle Vás největší módní prohřešky Čechů, a třeba českých podnikatelek?
Jednoznačně outdoorové oblečení, které Češi nosí nejen na hory či na sport, ale i do města, na nákup, do restaurace či dokonce za kulturou. Jedna restaurace v Praze již dokonce „zakázala“ vstup do jejich podniku ve sportovním oděvu a já s tím naprosto souhlasím. Pokud někdo nechce chodit v obleku, či kostýmku, je mnoho možností jak se obléknout pohodlně a zároveň elegantně. Takové kousky najdete i v mých kolekcích.
220 570 708
helas@helas.org
zpět nahoru