Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz
Vítězná firma by měla být otevřená novým myšlenkám, nesmí jí chybět nadšení pro moderní řešení. Pro nás není podstatné, v jakém oboru společnost působí, hlavní je, aby se dokázala flexibilně přizpůsobovat době a mít odvahu realizovat inovativní postupy. My v Allianz víme, kolik energie, času a odvahy to stojí, proto věříme, že podobné nasazení pro dobrou věc a její uvedení do praxe si po právu zaslouží ocenit.
Platí zde standardní pravidla pro vstup do soutěže, kandidátkami na vítězku se automaticky stávají všechny finalistky. Inovativní přístup firmy vyhodnocujeme na základě aktivit společnosti v posledních třech letech. Velikost firmy nebo její roční obrat tedy v tomto případě nehraje roli, stejně tak obor podnikání.
Dovést do konce nové nápady vyžaduje aktivní a dynamické osobnosti, které se nebojí jít do rizika. Allianz má zájem podílet se na rozvoji těchto vlastností u českých žen, neboť z průzkumů vyplývá, že téměř třem čtvrtinám z nich stojí v cestě k založení vlastní firmy právě strach z neúspěchu. Rádi proto oceníme ty, kterým nechybí ani odvaha měnit zavedené postupy za nová, neotřelá řešení.
Společnost ESKON nabízí komplexní řešení identifikace osob a předmětů, její vítěznou inovací byl vývoj a výroba bezkontaktního identifikačního systému BIS. Paní Malurová pracuje v oboru identifikačních technologií již 19. rokem a nám bylo velkým potěšením předat ocenění ženě, která v typicky mužském prostředí tohoto odvětví postupně dokázala vystoupat až na vrchol.
Jelikož ani nám v Allianz nejsou nové přístupy cizí, majitelkám firem můžeme stejně jako všem ostatním ženám nabídnout na českém trhu unikátní produkt životního pojištění, za který jsme obdrželi titul Pojišťovací inovátor 2012. Ocenění od Hospodářských novin přišlo za speciální připojištění PRO ŽENY, které pamatuje na různé rizikové situace, které mohou nastat v životě našich klientek.
Allianz pojišťovna je součástí předního světového pojišťovacího koncernu Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce1993 aběhem svého působení v České republice se vypracovala mezi tři největší české pojišťovny. Začínala s nabídkou životního pojištění, pojištěním majetku občanů, od roku 1995 nabízí také havarijní pojištění. V roce 1999 se stala jednou ze 12 pojišťoven, které začaly nabízet povinné ručení. Dnes svou šíří produktů uspokojí jak privátní, tak firemní zákazníky.