Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz
Značka VOLVO je symbolem kvality a bezpečnosti, symbolem dostupného luxusu. Pro rok 2013 jste se stali partnerem OCP. Jakým způsobem můžete ženám pomoci, jak je podpořit?
Auto patří k nástrojům hojně využívaným k obchodní činnosti. Protože je Volvo luxusní značkou, která umožňuje svému majiteli versatilitu a zároveň vysoký komfort z hlediska jízdních a uživatelských vlastností, rádi bychom nabídli a seznámili ženy, které hodně cestují a zároveň oceňují bezpečnost s našimi modely. Je velmi důležité, aby vůz splňoval požadavky na vysoký komfort, bezpečnost a také praktičnost, která je nezbytná pro úspěšnou obchodní činnost a to modely Volvo jednoznačně splňují.
Které vozy jsou ženami nejvíce oblíbené?
Model XC60 je jednoznačně naším nejoblíbenějším vozem a to hlavně mezi našimi zákaznicemi. Pro svoji versatilitu, praktičnost, kompatibilitu a s hezkým designem je jasnou volbou mezi ženami – matkami/ podnikatelkami.
Vaši klienti a nově i finalistky projektu Ocenění Českých Podnikatelek mají možnost využít Vaší již tradiční ŠKOLY SMYKU. Proč jí vlastně pořádáte?
Školu smyku pořádáme již pátým rokem , jako součást Volvo věrnostního programu, kam zveme naše nové zákazníky. Hlavním cílem Školy smyku je představit Volvo systémy názorně v praxi a vysvětlit jak fungují bezpečnostní prvky a technologie. Jde o velmi dobrou formu presentace modelu zábavnou a přesto naučnou formou.
Sylva Webster je Marketing Manager českého zastoupení dovozce osobních automobilů Volvo, ve firmě pracuje již dvanáctým rokem, kde si vyzkoušela několik marketingových pozic a také přes rok pracovala na Evropském zastoupení značky.