Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz
Vyučujícími byli:
Martin Lokšík - je garantem výuky televizní specializace na katedře žurnalistiky IKSŽ FSV UK, kde se dlouhodobě specializuje na oblast praktické výuky televizního zpravodajství. Dlouhodobě se věnuje systematické lektorské činnosti a externí odborné spolupráci s Redakcí zpravodajství ČT Praha, je režisérem na ČT 24. S současné době se věnuje novým metodám žurnalistické práce v televizním zpravodajství po nástupu digitálních technologií.
Dita Stejskalová - Managing Partner Ogilvy Public Relations, spoluzakladatelka Ogilvy Public Relations v České republice. Kromě konzultací klientům v oblasti public relations se věnuje mediálním a komunikačním školením, pomáhá Kontu BARIÉRY a Nadaci BONA. Je spoluautorkou knih „Strategie fi remní komunikace“ a „Marketing zdravotnických zařízení“.
Zdeněk Šarapatka - má dlouholeté zkušenosti z žurnalistiky a politiky. Tajemník několika premiérů, publicista a televizní moderátor, autor knížky Jak jsem se bavil v politice. Speciální pedagog a expert na generační problémy. Vystudoval Univerzitu Karlovu a Univerzitu J. A. Komenského.
220 570 708
helas@helas.org
zpět nahoru