úvodní stránka

Vydává Agentura Helas ve spolupráci s Franchising.cz

Mediální trénink pro vítězky OCP 2012
Události

Mediální trénink pro vítězky OCP 2012

V polovině února připravilo Ogilvy Public Relations mediální trénink pro vítězky 5. ročníku soutěže. Hlavním programem semináře byla kombinace mediální teorie a praktického tréninku rozhovoru na kameru se zpětnou vazbou, příprava na rozhovor, struktura odpovědi, reakce na otázky, specifika rozhovoru v televizi atd.

Vyučujícími byli: 

Martin Lokšíkje garantem výuky televizní specializace na katedře žurnalistiky IKSŽ FSV UK, kde se dlouhodobě specializuje na oblast praktické výuky televizního zpravodajství. Dlouhodobě se věnuje systematické lektorské činnosti a externí odborné spolupráci s Redakcí zpravodajství ČT Praha, je režisérem na ČT 24. S současné době se věnuje novým metodám žurnalistické práce v televizním zpravodajství po nástupu digitálních technologií.

Dita StejskalováManaging Partner Ogilvy Public Relations, spoluzakladatelka Ogilvy Public Relations v České republice. Kromě konzultací klientům v oblasti public relations se věnuje mediálním a komunikačním školením, pomáhá Kontu BARIÉRY a Nadaci BONA. Je spoluautorkou knih „Strategie fi remní komunikace“ a „Marketing zdravotnických zařízení“.

Zdeněk Šarapatka - má dlouholeté zkušenosti z žurnalistiky a politiky. Tajemník několika premiérů, publicista a televizní moderátor, autor knížky Jak jsem se bavil v politice. Speciální pedagog a expert na generační problémy. Vystudoval Univerzitu Karlovu a Univerzitu J. A. Komenského.



minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012 minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012 minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012 minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012 minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012 minigalerie k článku Mediální trénink pro vítězky OCP 2012
Ocenění českých podnikatelek

Archiv zpravodajů

© code&design VosK Praha 2013